Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Open Menu
DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ v pomáhajících profesích
Domů
Aktuální
Archivy
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Příspěvky
Etika publikování
Editorský tým
Kontakt
Hledání
Registrace
Přihlášení
Domů
/
Archivy
/
Vol 4 No 2 (2020): POSTAVENÍ UČITELE V DIGITÁLNÍM SVĚTĚ POSTMODERNY
Vol 4 No 2 (2020): POSTAVENÍ UČITELE V DIGITÁLNÍM SVĚTĚ POSTMODERNY
DOI:
https://doi.org/10.58743/dap2020vol4no2
Publikováno:
03-02-2021
Celé číslo
PDF
Editorial
Editorial
4-5
PDF
DAP - recenzované
Etická reflexia tekutej modernity vkontexte myslenia Zygmunta Baumana
Pavol Fandli
6-14
PDF
Niekoľko postrehov k výzvam k osobnej zodpovednosti učiteľa v digitálnom svete postmoderny
Katarína Mária Vadíková
15-27
PDF
Žiak, rodič, učiteľ v čase pandémie a po nej otvorený model skúmania novej situácie – sebaanalýza
Dušana Bieleszová
28-35
PDF
Tvorivá trieda – využitie témy koronavírusu k dosiahnutiu kľúčových kompetencií vo vzdelávaní
Mária Nogová
36-47
PDF
Akademie vs ČR při zavádění on-line výuky v rámci profesní přípravy zaměstnanců Vězeňské služby ČR Moderní formy vzdělávání dospělých v době koronavirové
František Vlach
48-58
PDF
Reflexe distanční výuky během pandemie onemocnění COVID-19. (Případová studie)
Zora Jandová
59-72
PDF
Moderní technologie při rozvíjení čtenářské gramotnosti v distanční výuce v době karantény COVID-19
Markéta Švamberk Šauerová
73-82
PDF
Analýza aktivity životního stylu českých influencerů – rozbor obsahů profilů na sociálních sítích
Žaneta Horáková
83-133
PDF
Recenze
Recenze
134-135
PDF
Časopisy Palestra
Časopisy Palestra
Jazyk
Čeština
English
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
On-line odeslání příspěvku do časopisu
On-line odeslání příspěvku do časopisu
Procházet
Kategorie