Akademie vs ČR při zavádění on-line výuky v rámci profesní přípravy zaměstnanců Vězeňské služby ČR Moderní formy vzdělávání dospělých v době koronavirové

Autoři

  • František Vlach

Klíčová slova:

Akademie VS ČR, online výuka, Vězeňská služba ČR, základní odborná příprava

Abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na zavádění online výuky pro nově nastupující příslušníky a občanské zaměstnance do Vězeňské služby ČR. Je zde popsán celý proces online výuky včetně všech úskalí a problémů, které muselo její vedení a učitelé odborných předmětů Akademie VS ČR vyřešit. Dále jsou zde popsány zkušenosti z online mezinárodního prostředí při realizaci konferencí v rámci vězeňských služeb a výuky online angličtiny pro vybrané zaměstnance Vězeňské služby ČR. 

Reference

BIELESZOVÁ, D. Covid 19. Žiak, rodič, učitel v čase pandemie a po nej. Manažment školy. 04/2000. [online]. 2020, 10. ISSN 1336-9849.

ČERNÝ, Michal (a). M-learning jako cesta k zábavnému vzdělávání?. Metodický portál: Články [online]. 04. 06. 2012, [cit. 2013-01-24]. Dostupný z: http://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/15701/M-LEARNING-JAKO-CESTA-K-ZABAVNEMU-VZDELAVANI.html. ISSN 1802-4785.

ZATLOUKAL, T. Vzdělávání během pandemie: Učitelé, žáci i rodiče výuku většinově zvládli. Aspi. Dostupné z: https://www.aspi.cz/products/lawText/7/282904/1/2?vtextu=Covid%252BCoronavirus%252BKoronavirus%252B%2522SARS%2520CoV-2%20%2522%252BSARS-CoV-2%20%252Bpokud#lema0. On-line. Citováno 6.1.2021.

ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, M. Důsledky karantény na školní výkon během pandemie Covid19. Manažment školy 04/20. [online]. 2020, 10. ISSN 1336-9849.

Stahování

Publikováno

30-12-2020

Jak citovat

Vlach, F. (2020). Akademie vs ČR při zavádění on-line výuky v rámci profesní přípravy zaměstnanců Vězeňské služby ČR Moderní formy vzdělávání dospělých v době koronavirové. DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ V pomáhajících profesích, 4(2), 48–58. Získáno z https://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/234