Potential of the city of Omsk (Russia) for the design of yoga tours
Klíčová slova:
Yoga tours, fitness, asanas, ayurveda, tour operators, tour design.Abstrakt
Yoga tourism is an independent or organized process of recovery, development and improvement of physical, adaptive, emotional, spiritual capabilities and human powers, which combines travel with the goal of practicing yoga. The article describes one of the new types of tourism in Russia, yoga tourism. The study described the potential of the city of Omsk for the design of yoga tours and studied the opinion of potential consumers of these tours. Research materials can be useful for tour operators and used and used for designing yoga tours.
Reference
Brehman, I.I. (2014). Valeology - the science of health. Moscow. Publisher: Physical culture and sport. 308 p.
Frazer, T. (2014). Yoga for All: History, Theory, Practice. Moscow. Publisher: Kontent. 144 p.
Guba V.P. (2013).Therapeutic tourism: studies for university students. Moscow. Publisher: Physical Culture. 118 p.
Tůma, J., Krejčí, M., Hošek, V. (2018) Spiritualita wellness. Praha: Grada publishing.
Krejčí, M., Tilinger, P., Vacek, L. (2016) Education to wellness, Education through wellness. Prague: College of PE and Sport PALESTRA.
Kurland, Z. (2016). Yoga: 9 programs for the morning workout. Translated from English. Moscow: Eksmo Publisher. 240 p.
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
Autorům je dovoleno a doporučováno, aby zpřístupnili svou práci online (například na svých webových stránkách) před a v průběhu redakčního řízení jejich příspěvku, protože takový postup může vést k produktivním výměnám názorů a také dřívější a vyšší citovanosti publikované práce (Viz Efekt otevřeného přístupu).