Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Open Menu
DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ v pomáhajících profesích
Domů
Aktuální
Archivy
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Příspěvky
Etika publikování
Editorský tým
Kontakt
Hledání
Registrace
Přihlášení
Domů
/
Archivy
/
No 13 (2024): Význam komunikace a prožitku v edukační realitě
No 13 (2024): Význam komunikace a prožitku v edukační realitě
DOI:
https://doi.org/10.58743/
Publikováno:
15-11-2024
Celé číslo
PDF
DAP - recenzované
Aktuální společnost a symboly v mediální komunikaci
Zdeněk Eška
6-16
PDF
Reflektovaná inovace učitelské praxe jako efektivní prostředek zlepšování kvality výuky (nejen) na vysokých školách
Kateřina Tomešková, Martin Šikýř
29-48
PDF
Obraz vztahů mezi mateřskými školami a rodičovskou veřejností v českém odborném pedagogickém tisku v letech 2005-2022
Klára Hlůžková
47-78
PDF
Přehledový článek
Prožitek, škola a volný čas
Martina Kočerová
17-28
PDF
Recenze
Recenze
79-80
PDF
Zprávy
Pozvánka na konferenci
82
PDF
Významné osobnosti
Medailonek - Prof. PhDr. et PhDr. Radek Ptáček, Ph. D.
81
PDF
Časopisy Palestra
Časopisy Palestra
Jazyk
Čeština
English
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
On-line odeslání příspěvku do časopisu
On-line odeslání příspěvku do časopisu
Procházet
Kategorie